Απογραφή Αποθήκης
Το αρχικό στάδιο της διαχείρισης των αποθεμάτων είναι η καταγραφή τους από ειδικευμένο προσωπικό.
Άμεσα & αξιόπιστα αποτελέσματα.
Η αρχική φυσική καταμέτρηση των εμπορευμάτων ή προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιείται κατά την παραλαβή τους στην αποθήκη ή το κατάστημα. Μια δεύτερη καταμέτρηση μπορεί να γίνει στη μέση του έτους, για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια του Ιουνίου ή του Ιουλίου, καθώς αλλάζει η εποχή και πριν από τυχόν προσωρινή διακοπή εργασιών ή τις διακοπές.
Η πιο σημαντική απογραφή είναι αυτή που ουσιαστικά “κλείνει” το οικονομικό έτος και παρέχει σημαντικές πληροφορίες, τόσο από λογιστικής όσο και από στατιστικής άποψης (όπως πωλήσεις και αποθέματα).
Εγγυημένα Αποτελέσματα
Ταχύτητα
Γρήγορη και έγκυρη απογραφή από εξειδικευμένο προσωπικό.
Ομάδα
Άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο λάθους.
Προγραμματισμός Εργασιών
Ειδικά Σχεδιασμένο Λογισμικό & τερματικά (Scanners) τελευταίας τεχνολογίας.
Αναλυτικά Reports
Εξαγωγή των αναφορών σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης.
Σε 3 απλά βήματα
Ανάλυση
Κατανοούμε τις ανάγκες της επιχείρησης σας, μέσα από την προσεκτική παρακολούθηση των διαδικασιών που αυτή ακολουθεί.
01
Απογραφή
Πραγματοποίηση του χρόνου των απογραφών κατόπιν συμφωνίας με την επιχείρηση.
02
Αναφορές
Γίνεται παραμετροποίηση του υπάρχοντος λογισμικού σύμφωνα με τις ανάγκες σας για την εξαγωγή των απαραίτητων αναφορών.
03
Συνεργαζόμαστε με τις κορυφαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα






